Tecnificació Esportiva

El programa de Tecnificació és la part més important de la Secció d’handbol BM La Roca, aquí no valen gols, resultats, campionats, etc, aquí el que busquem és la millora individual de cada membre de la secció, tant voluntaris com jugadors/es.

Consta de dues branques: Formació dels voluntaris responsables d’equips i Tecnificació individual per esportistes.

Tecnificació individual per esportistes

Objectiu : Millora individual i específica

Centrar el focus en la millora tècnica i específica del jugador/a. En l'entrenament amb l'equip és molt complicat centrar-se amb les millores individuals del jugador/a i per tant creiem indispensable sessions d’entrenament individualitzades per aprofundir i potenciar les aptituds de cada jugador/a en base al model de joc escollit.

En una 1a fase hem passat tots els jugadors/es del club per posicions específiques: pivots, extrems i 1a línia. Addicionalment en el mateix espai es treballen els aspectes tècnics que necessitem dels porters/es del club per categories.

En una 2a fase que comença ara als voltants de febrer s'aprofundirà en aspectes tècnics concrets que hem detectat amb el treball de vídeo dels entrenaments. Es tracta de grups més reduïts que ens permeten individualitzar més en treball i donar més valor afegit a cada un dels nostres jugadors/es

Formació voluntaris responsables d’equips

Objectiu : Formació continuada per tots els voluntaris responsables d’equips.

Des de la direcció del voluntariat, juntament amb l'aportació de tots els voluntaris/entrenadors/es es va marcar la filosofia del club,  els  valors, comportaments i  model de joc que tots els equips del BM La Roca han de seguir. A partir d'aquí s'ha anat fent el seguiment individualitzat dels voluntaris responsables d’equips o categories en base a muntatges de vídeo dels diferents partits  per millorar/incidir en els aspectes del joc que es vol aconseguir; tant en l'aspecte ofensiu, defensiu, com individual de jugadors/es en concret.

També treballem les dinàmiques grupals entre els mateixos voluntaris, volem aprofundir en les coses positives i concretes que els equips havien de millorar en base al model de joc.

I així, intentar assolir l’homogeneïtat en el model de joc dels equips del club i fer realitat, entre tots/es, el somni d'aquell handbol atractiu i ambiciós que volem per la secció BM La Roca.

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube