Vull Col·laborar

Som una entitat fundada a  l’any 1995 amb un únic objectiu, promocionar i potenciar la practica esportiva i concretament l’handbol. Al llarg dels Anys ha anat creixent gracies a les aportacions de persones i empreses.
Els seus programes han ajudat any rera any a famílies, jugadors i tècnics a fer allò que mes el agrada, viure l’handbol.
L’any 2013 varem fer una pas endavant, la problemàtica que tenien els clubs per subsistir, va crear un nova activitat/projecte dins la Fundació : Competir amb equips propis
En aquest moments son 6 els projectes que te en marxa la fundació i amb ells volem abarcar totes les necessitats que el nostre entorn ens manifesta.

VULL FER UN DONATIU

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube